2010. szeptember 20., hétfő

Bejelentés!

 Sziasztok!

Ismét sikerült belépnem (Zora), mivel a hamis e-mail címről amire visszaállítottam nem lett visszaigazolva a változtatás ezért visszadobta arra amire én beállítottam, így ismét betudtam lépni. Most már csak az a kérdés Chinty mit akar kezdeni az oldalaival, de mint tudjátok akadt egy kis nézet eltérésünk és minden szó nélkül kitörölte a közös történetünket a Vámpírszeretőket. Ezért kénytelen leszek újra, kissé más formában, Chinty fejezetei nélkül, elölről elkezdeni, kissé más módon, mert azt se akarta, hogy én folytassam, de szeretném az ötleteimet megvalósítani, ezért új köntösbe burkolva, ugyanezzel a címmel indulni fog egy történet, ahol az én eddig írt Vámpírszeretős fejezeteimet ismét felfogom használni. Rajtatok múlik olvassátok-e majd azokat is vagy sem, de én mindenképp írni fogom és titeket sem akarlak cserbenhagyni.

Chintyvel most folyik a beszélgetés, hogy mi legyen a történeteivel. Most ismét azt mondja én folytassam őket nyugodtan, de azok után, ami történt én ezt nem vállalom, mert ki tudja mikor gondolja meg magát ismét. Ezért ismét megváltoztatom, de egy olyan címre, ami elérhető és akkor azt csinál velük, amit akar. Én mosom kezeimet, nekem elég volt ez a mostani helyzet, nem szeretnék még egy hasonlót.

Ami pedig a Vámpírszeretőket illeti még átgondolom, mert sok blogom van, de nincs kizárva, hogy valamikor valóban lesz. Ez majd a későbbiek folyamán kiderül. Végül is nem lenne nehéz dolgom, mert az első két fejezet az meg van, igaz azok, akik már olvasták biztos uncsinak találnák, de valahol el kell kezdeni aztán jöhetnek az eltervezett dolgok. De majd még meglátom, mert most a többi blogomhoz sincs ihletem, de nem itt van a helye ezt megvitatni. 

Szóval a lényeg, hogy megoldódott a belépési probléma és csak Chinty-n múlik mihez kezd velük, mivel én nem vagyok olyan, hogy csakúgy kitörlöm, pedig ezek után megtehetném, de nem teszem. Igyekszem nem gyerekes lenni. Sokak szerint az voltam csak, mert visszaakartam kapni a történetet. Én úgy érzem nem voltam az, de igazság szerint nem is érdekel. Ezt a témát lezártam. Sajnálom, hogy rátok, szegény olvasókra zúdítottam mindent, hisz ti erről nem tehettek. Mindenkinek azt tanácsolom csakúgy írjon mással, hogy legyen meg a főszerkesztő, az egyedüli aki be tud lépni a blogba és akkor nem lehetnek ilyen problémák. Kivéve, ha a főszerkesztő szó nélkül távozik :)

Na jól van, tényleg hanyagoljuk ezt a témát. Sajnálom, hogy így alakult, szívesen folytattam volna  a történeteket, de remélem megértitek, ezek után már semmi kedvem hozzá.

Véleményezni még mindig lehet. Addig nem változtatok belépési adatokat míg Chintytől nem kapok egy elérhető e-mail címet. Várom a véleményeiteket, hogy ti mit szeretnétek, mert nekem az is fontos.

De bármivel kapcsolatban írhattok, azzal is ami itt elhangzott, hogy ti mit gondoltok erről az egészről. De ha nem az se baj, csak jelezzétek ha még itt vagytok és esetleg olvasnátok tovább a történetet vagy esetleg nem. Minden vélemény érdekel mindennel kapcsolatban.

Na befejeztem az agyturkászást és nem terhellek tovább titeket hülyeségekkel. Azt kívánom nektek soha ne legyen semmilyen problémátok és teljen szépen az estétek!

Jó éjt mindenkinek! Zora

1 megjegyzés:

Sophie írta...

Szia!

Tudom hogy a te bejegyzésed már több mint egy éves de én szívesen folytatnám a történetet átrakva egy másik blogba és feljavítva.