2010. augusztus 27., péntek

Újabb Bejelentés!

Úgy döntöttem tovább írom a Szerelmes hadvezért is. :)

De türelmeteket kérem, mert nagyon sok blogom van és addig amíg ki nem futok valamelyik törimből nem hiszem, hogy nagyon lesz időm erre a blogra, de semmi sincs kizárva :) Időnként előfordulhatnak majd itt is frissek, attól függ mikor, mihez, hogy van kedvem és ihletem. Úgyis abból frissítek majd mindig, amiből összejött valami, szóval nem kell nagyon elkeseredni.

Arra gondoltam, hogy az első fejezetet átírom majd egy kicsit és újra felteszem. Az eredeti szintén marad, azt veszem majd úgyis alapul. Oldalról azért nem töröltem a fejezetekből való előrejelzést, mert valószínű  felfogom őket használni és, ha így lesz, akkor fölösleges :)

Ennyi. Remélem örültök, hogy a történet megmarad. És azt is remélem, hogy az én írásomban is olvasni fogjátok majd és így is elnyeri tetszéseteket. :)

Puszi mindenkinek! Zora

Nincsenek megjegyzések: